נקבעה מזוזה בפתח מפעל הממתקים 'עלית' שהחל ליצר מוצרי שוקולד

עפר גדנקן No Comments on נקבעה מזוזה בפתח מפעל הממתקים 'עלית' שהחל ליצר מוצרי שוקולד

המוצרים שהחלו בייצורם בימים האחרונים: טבלאות שוקולד פרה ו'מקופלת'; המזוזה נקבעה על ידי רב-העיר נוף הגליל הרה"ג ישעיהו הרצל שליט"א, ובנוכחות עופרה שטראוס, מנהלי הקבוצה ועובדי האתר

צילום: יוסי רוזנבוים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת ראש השנה הבא עלינו לטובה, החל מפעל ממתקי עלית של שטראוס בנוף הגליל לייצר שוב מוצרי שוקולד בהם טבלאות שוקולד פרה ושוקולדה מקופלת. החזרה לייצור תמשך בהדרגה ובתיאום עם משרד הבריאות. מוצרי המפעל צפויים להגיע למדפים בשבועות הקרובים לאחר צבירת מלאי.

בנוסף, לפני מספר ימים נקבעה בטקס חגיגי מזוזה בשערי המפעל שחזר לאחרונה לייצר. רב העיר נוף הגליל הרה"ג ישעיהו הרצל שליט"א קבע את המזוזה כשלצידו סגן ראש העיר אלכס גדלקין. מטעם הנהלת שטראוס נכחו בטקס: יו"ר הקבוצה עופרה שטראוס, מנכ"ל הקבוצה גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס ישראל אייל דרור ומנכ"לית חטיבת הממתקים טל בן-פורת. כמו כן נכחו בטקס מנהלי ועובדי האתר. הרה"ג שליט"א בירך את הנהלת החברה והעובדים ש"כל אשר יעשה יצליחו" ואיחל "כתיבה וחתימה טובה".

בטקס התייחסה עופרה שטראוס לאירועים האחרונים: "בתקופה הזו למדנו שכל אחת ואחד מאיתנו נמצאים כאן ביחד, ויש לנו תמיד על מי להישען. אנחנו בונים כאן תשתיות של מצוינות שנסמכות על הידע שצברנו בבית ותוך למידה משותפים לדרך. אם יש תחום אחד שאנחנו הולכים להיות בו מובילים זה בטיחות מזון. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לכל העובדים והעובדות שלנו על כל מה שעשיתם כדי שנוכל לחזור כמה שיותר מהר לחייך ומאחלת לכולם שנה טובה ומוצלחת".

חזרת המפעל לייצור התאפשרה לאחר ניקיונות יסודיים והשקעה משמעותית בתשתיות בשני אתרי היצור שאחראים לייצור ממתקי עלית. החברה שבה לייצר לאחר שבוצעו תהליכי ניקיון יסודיים והשקעות נרחבות בתשתיות, כמו גם, התאמות בתהליכי הייצור ובבקרת האיכות בשני המפעלים. החברה מתגברת את היקף בדיקות האיכות בכל חומרי הגלם, במנות היצור ובסביבת העבודה, על מנת להבטיח עמידה בסטנדרט גבוה של איכות ובטיחות מזון.



0 תגובות